Kedves 8. évfolyamos Diákok, Kedves Szülők!
A kiadott laptopot mindenkinek be kell hozni, a tankerületen belül iskolát váltóknak is be kell mutatnia a laptopot a meglétét és működőképességét igazolva, valamint további papírokat kitölteni a tankerületi utasítás szerint.
Visszavétel időpontjai:
- Péntek (06.20.) 12:00-15:30
- Hétfő (06.23.) 7:00-8:30 és 12:00-18:30
- Kedd (06.24.) 7:00-8:30 és 12:00-18:30
A torlódás elkerülése érdekében kérem mindenki foglaljon időpontot az alábbi űrapon:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc9OISDwsuZ9wt45VjRbwGIvkDu5y4JUqRHtctTy0rLp5M8fw/viewform
Visszaadással kapcsolatos tudnivalók (tankerületen kívüli iskolában továbbtanulás esetén):
Visszaadó személy csak az lehet, aki felelősségvállalóként aláírta az átvételt, vagy egy általa meghatalmazott nagykorú személy.
Meghatalmazáshoz innen tölthető le sablon: [link]
A visszaadó személyi igazolványának bemutatására is szükség van visszaadásnál.
Visszavételi sablon itt tekinthető meg, de ezt az iskolában nyomtatjuk a visszavétellel egyidőben, nem szükséges előre kitölteni: [link]
Visszaadandó eszközök: laptop, laptoptöltő, egér, laptoptáska. (Az eredeti dobozokat nem kell leadni.)
- Ha az egér vagy laptoptáska hiányzik vagy nem működik, annak pótlása a felelősségvállaló feladata, nem terjed ki rá biztosítás.
- Ha a laptop sérült, nem bekapcsolható, és/vagy a töltő nem tölt, az vagy garanciálisan ingyen (ha garanciális a hiba), vagy a központilag kötött biztosítással a javítás díjának 10% önrésze megfizetésével javításra megy tovább a laptop leadása után.
- Ha a laptop eltűnt/ellopták, kérem hozzák be a rendőrségi feljelentés dokumentációjának egy példányát.
- A laptop megvételére nincs lehetőség.
A visszaadás előtt kérem, hogy munkám megkönnyítése érdekében állítsák alaphelyzetbe a Windows rendszert a gépen a lentebb található útmutató alapján, és fizikailag is tisztítsák meg az eszköz burkolatát.
A Klebelsberg Központ által küldött tájékoztatót a visszaadás előtti teendőkről itt olvashatják:
A Windows 11 alaphelyzetbe állításához útmutató: [link]
A Windows 10 alaphelyzetbe állításához útmutató: [link]
Az Észak-Budapesti Tankerülethez tartozó iskolák listája itt található:
https://kk.gov.hu/intezmenyeink-ebp
Bemutatással kapcsolatos tudnivalók (tankerületen belüli iskolában továbbtanulás esetén):
Ebben az esetben elég csak a laptopot és a laptoptöltőt bemutatni, valamint hogy a laptop bekapcsolható állapotban van és sértetlen, illetve hogy a laptoptöltő tölt.
A tankerület utasítása alapján ki kell állítani egy visszavételi jegyzőkönyvet, majd egy nyilatkozat a notebook nyári szünetben történő használatáról, de a laptopot nem kell visszaadni.
A visszavételi jegyzőkönyvön és nyári használatról szóló nyilatkozaton aláíró személy csak az lehet, aki felelősségvállalóként aláírta az átvételt, vagy egy általa meghatalmazott nagykorú személy.
Meghatalmazáshoz innen tölthető le sablon: [link]
Az aláíró személyi igazolványának bemutatására is szükség van visszaadásnál.
Visszavételi jegyzőkönyv sablonja itt tekinthető meg, de ezt az iskolában nyomtatjuk, nem szükséges előre kitölteni: [link]
A nyári szüneti használatról szóló nyilatkozat sablonja itt tekinthető meg, de ezt is az iskolában nyomtatjuk, nem szükséges előre kitölteni: [link]
- Ha a laptop sérült, nem bekapcsolható, és/vagy a töltő nem tölt, akkor a laptopot/töltőt vissza kell adni javításra, és az vagy garanciálisan ingyen (ha garanciális a hiba), vagy a központilag kötött biztosítással a javítás díjának 10% önrésze megfizetésével javításra megy tovább a laptop leadása után.
- Ha a laptop eltűnt/ellopták, kérem hozzák be a rendőrségi feljelentés dokumentációjának egy példányát.
- A laptop megvételére nincs lehetőség.
Az új iskolában a tanév elején regisztrálni kell újból KRÉTA-ban a laptopigényt, hogy adminisztrálni tudják a laptopot, de erről az új iskola ad majd részletesebb tájékoztatást.
Köszönettel,
Mohos Péter Pál
rendszergazda
mohos.peterpalhalassyoliver.hu
A Klebelsberg Központ tájékoztatója a szülők számára a laptopok visszaadásáról itt olvasható: